Aftensmad ideer fredag aften opskrifter

Pasta med laks

Jeg har derfor brugt nok krafter, så det var nødvendigt med en hurtig og nem aftensmad. Vi kan efterhånden ikke spise laks herhjemme på andre måder end som den blev serveret til aften
Chili con Soya

Nå, egentlig er jeg stadig helt slået ud efter henholdsvis gårdvisit, konfirmation og i går en spilleaften med veninder – så fotos fra gården må komme i en anden runde J Nu skal lidt aftensmad klemmes ned og så tro jeg solens sidste stråler skal nydes udendørs med Manfred og Anton

Klip fra weekenden

Vi endte med at spise aftensmad i form af curry-würst mit pommes dernede - mums. Fredagen faldt juleøllen jo og vi skulle have været til Ribe og se en vens nye hus og så ind i byen og smage en enkelt eller to

Årets hårdeste dag

Silas kommer hjem og vi får lavet aftensmad. Fredag d. Om aftenen kan vi se, at du begynder at blive lidt sløv

PÅ FORÅRSTUR MED SVIGERFORÆLDRENE

Typisk tilkendegiver man lige, hvad man ønsker at bruge dagen på, hvorefter der bliver koordineret – hvem skal med, vil man gerne selv afsted, hvem er hjemme til aftensmad, m

"Tante" Irene på besøg igen igen

Om aftenen lavede Irene aftensmad og serverede stegt flæsk med persillesovs og kartofler som vor moder lavede det

Weekend got me like

Weekend got me like. Hi sweeties. Jeg håber i har jer en skøn weekend so far. Selv har jeg haft weekend siden Torsdag, hvertfald fra studiet, så foruden arbejde Torsdag og idag, har jeg brugt mine frie timer, på at slappe af og lade lidt op
Min fantastiske tur til Shanghai

Vores aftensmad, blev indtaget på en halvfin restaurant nær søen. Fredag. På den måde fik vi hurtigt de første datingtilbud, og om aftenen spiste vi på Grandma's home i IFC mall
Brændende kærlighed anno 2012

Men imens jeg skar det ud lugtede jeg til det, hvilket tog mig tilbage til aftensmaden hjemme ved de gamle med købe hønsekødssuppe med de gummiagtige orange og hvide klatter i

Boller af koldhævet dej

Aftensmad. Det har åbent mandag, onsdag, fredag og lørdag i dagtimerne og. første gang kom vi sent om aftenen og om morgenen var det Labor Day og alle
Ferie på Cypern! Part 1...

Vi ankom til Acapulco Resort, her kunne vi vælge at tilkøbe aftensmad alle dagene til en fornuftig pris, da vores ophold kun var med morgenmad

Uge 2: Fokus, fokus og atter fokus

Og aftensmaden var heller ikke kulhydratfattig. Fredag kom der en smule øl indenfor (d. Holde fast i strukturen og fortsat forberede aftenen før (ja vanen er nok ikke dannet på den første uge

UGE 7

Aftensmad med allersødeste Pelin. Han er en af de dygtigste mennesker, jeg kender og hans visioner og ideer har ingen begrænsninger